Részletes program
09:30 - 10:00 | Regisztráció |
10:00 - 11:00 | E-mobilitás: Kihívások és imc megoldások I. rész Az előadás keretében a kis teljesítményű motoroktól egészen a járműhatások vizsgálatára alkalmas tesztpadokig mutatunk be különböző, imc által megvalósított projekteket és megoldásokat. A kulcsrakész padok mellett az egyéb rendszerek mellé beépíthető méréstechnikai megoldásokat is részletesen bemutatja az előadás. |
11:00 - 11:15 | Kávészünet |
11:15 - 12:00 | E-mobilitás: Kihívások és imc megoldások II. rész Járműtesztek során a villamos paraméterek mérése mellett szükséges lehet egyéb járműspecifikus mennyiségek mérése is, mint például a kerekek és az úttest közti kontakterők mérése, a sofőr által kifejtett kormány-nyomaték vagy a tengelyeken mért mechanikai teljesítmény. Természetesen mindez legyen még zavartoleráns és biztonságos. Ezekre a kihívásokra mutatunk be megbízható adatgyűjtő és szenzor rendszereket. |
12:00 - 13:00 | Ebédszünet |
13:00 - 14:00 | Gyakorlatorientált bevezetés az imc rendszermegoldásokba és újdonságainkba: Bemutatkozik a rezgés, ütközés vagy 48 V hibrid rendszerek méréseihez használható 1 MHz/csatorna mintavételű imc EOS rendszer Az imc mérőrendszerek működésének áttekintését és mérőkörnyezetünk, az imc STUDIO bemutatását követően az új nagysebességű rendszerünk, az imc EOS MHz tartományú mérőeszköz működését és felhasználási lehetőségeit tárgyaljuk. |
14:00 - 14:30 | Vezeték nélküli nyomaték- és hőmérsékletmérés tesztpadokon és járműveken Legyen szó egy jármű kihajtótengelyén szükséges nyomatékmérésről vagy féktárcsa melegedés méréséről, a forgó és mozgó alkatrészeken történő mérés speciális műszerezettséget igényel. Az ilyen feladatokhoz kínálunk CAEMAX és KMTtelemetria rendszereket. Az előadás keretében a CAEMAX Dx rendszer működését gyakorlatban is bemutatjuk. |
14:30 - 14:45 | Kávészünet |
14:45 - 15:30 | Kötetlen beszélgetés: műszaki kérdések és válaszok Az előadásokat követően a résztvevők maguk is kipróbálhatják a bemutatott eszközöket, részletesebb műszaki kérdéseket tehetnek fel, és saját feladataikat vitathatják meg. |